Oct 27, 2011

to EX aku tak sangka perangai hang macam nie.....

salam

aku tak sangka
aku tak sangka
tapi sangkaan aku betul...
itu lah ucapan bila kita mengetahui perangai ex kita jeng jeng..............


ku sangka perangai kamu diam dan baik baik sahaja tapi sangkaan ku salah perangai kau lebih hina dari diri kau ...:p

dunia ini sunguh kecil bila engkau cuba burukkan kita kepada kawan wanita kita yg cantik manis...rupa2nya wanita yg cantik manis itu...dia adalah kawan kita lama kita sendiri dan kamu sudah terkantoi.jeng jeng..dia sekolej dgn kamu dia juga penah sekelas dgn kamu dia xsangka kamu ex saya..mereka-mereka dah tahu tembelang kamu.kamu kata aku yg burukkan kamu.rupa2nya kamu yg burukkan aku meon!!!! so kamu dah tak boleh lari...dia pun telah ceritakan apa yg kamu dah burukkan saya.dia kata gila mamat tiba2 je cerita pasal kau wani siap bagi link blog lagi....kesian kesian!

SEBAB ENGKAU TERDESAK NAK AWEK SANGGUP KAMU BURUKKAN ORG YANG KAMU PERNAH KASIHI KETIKA DAHULU...SEDIH HATI KU..


aku bukan nak malukan kamu ingat lah siapa yang menangung kamu.duit siapa yang kamu pakai,barang siapa....ku tidak pernah mengungkit.setelah kurasa kamu mmg busuk hati.ku terpaksa bongkar betapa busuk hati kamu...wahai wanita jauhkan lah dengan ex aku itu....

MAAF SEBAB KU TULIS SEMUA INI..KU DAH TAK TAHAN DENGAN PERANGAI HUDUH KAMU!

di sini ku kepil kan gambarnya,,,mmg dia xkacak perangai dia lagi tak kacak....
sila pergi jauh....wahai MEON...nama samaran :P
SEDAR DIRI KAMU ku tidak mencintai mu.bila ku sedar ku rasa ku xpenah teringin  nak hang yg ada cinta simpati :P
KU kasihan wanita yg termakan dengan kata-kata mu.kawan-kawan mu sudah mengakui betapa buruknya sikap mu.ishk2 ..harap kamu sedar udah2.la..jgn meroyan sorang2!

awas wanita dengan lelaki ini..ia hanya mata duitan tak tau malu puiiii....





apa pun aku cakap..aku tak sangka....















-


entry ini tak da kena mengena dengan sesiapa....kalau terkena naseb engkau!!!!!
hahahah rekaan semata2..kesiaan aaron aziz..maaf naaa jadi mangsa...sory abg aaron..! love u and bini kamu juga :P....hahaha syook kacau hangpa :P


p/s: the moral apa pun kita dah putus,diputus atau memutusi kita jangan duk jaja mereka cerita sbb nak tagih simpati awek lain demi kepentingan kita.duk diam2 dah la.JANGAN MUSNAHKAN CINTA YG INDAH.sbb anda pernah mengasihinya...sebab dunia nie kecik org yg hang buruk org jauh alor staq pun org dari ipoh nie leh tau....betui lah cakap org bangkai mmg busuk begitu juga manusia hati bangkai.....nasihat ini dibawa oleh mak jah!!!

10 comments:

~♥ Mawar ♥~ said...

alamak! ni kenapa my 'EX' tercampak kat sini nih! :p

Mrs | Mr. AniK said...

tq sudi singgah..o poloow

BlueiceButterfly said...

~sebab tue orang cakap masa sayang semua indah bila dah benci semua buruk..kan?:)

cik ika said...

eh3..EX ika lar..nk kena belasah dia ni..hehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

mawar hehhee

cik wanie Lovela (CWL) said...

anik ok

cik wanie Lovela (CWL) said...

blue yup

cik wanie Lovela (CWL) said...

ika hehhe

Shacklesmith said...

ohh.. ade gossip ngn aaron aziz rupenyer..

msok melodi ngn beautifulnara la pasnie n0 ^^

cik wanie Lovela (CWL) said...

shack wah impian tu