Nov 4, 2011

DOSA KAH AKU BERBADAN GEMPAL?

salam....
ku sedar ku tak seberapa jika dibandingkan mereka yg jauh lebih megah dari diri ini...
apa yang mampu ku berhias cuma hati yang iklas..<3
mencintai aku dengan seadanya......


picture from kisah dongeng by stacy


luahan seorang hati kawan cwl dia badan dia agak berisi tiba-tiba rasa sedih bila dia cakap nie....


DOSA KAH AKU BERBADAN GEMPAL?
 

KENAPA ORANG TAK NAK KAWAN DENGAN AKU?

KENAPA ORANG NAK ELAK BILA BERSAMA DENGAN AKU ?

 MALU KAH BILA BERSAMA ORANG MACAM AKU?


KENAPA DEPA ASINGKAN AKU?


KENAPA ORANG SUKA CAKAP ORANG GEMUK TAK LAWA?

HINAKAH AKU?

HODOH KAH AKU?


AKU PUN MANUSIA PUNYA HATI DAN PERASAAN....

wani hang malu tak jadi kawan aku? wani kan best kalau hg ada kad sini :(


saya answer: what eva u r awak tetap kawan saya dunia dan akhrat rupa bukan segala-galanya di hadapan Allah s.w.t kelak.kami tak malu tapi kami rasa bertuah dapat kawan macam hangpa.luaran di sementara ja tak kekal pun.lagi pun semua ciptaan tuhan ni lawa-lawa berdosa tau cakap mcm tu.** kena bersyukur tau sebab masih ada pacaindera yg lengkap and cukup.jangan cakap bukan2 macam nie lagi.nanti kami marah! mb jawapan saya agak beteraburan cuz saya rasa sedih bila dia cakap macam nie...

rupanya ada alkisah disebaliknya lepas cwl tanya awat dia cakap bukan-bukan...

dekat kolej semua budak perempuan malu nak kawan or dekatnya kononya tak hot mcm diaowg.and ada satu MAMAT mulut longkang nie ni cakap malu aku kalau dapat awek gemuk mcm kau malu nak jalan sama-sama  wei...bg mamat mulut longkang nie ia satu hal yang kelakar hati manusia wei sapa tak terasa.Sbnarnya kawan cwl nie syok kad dia .bila mamat tu cakp macam tu ..tu dia down....lah..emmm

p/s: APA pun kita jangan duk belagak GAH yg kita nie lawa sangat nak HINA orang sekali tuhan tarik nikmat tu ..baru tau langit tu rendah ke tinggi....


9 comments:

EYFAalias said...

sob sob tapi memang selalu org pandang hina pn dekat org yg badan gembal (mcm sy) :(

EYFAalias said...

btw, suka lagu stacy ni :)

EYFAalias said...

suka entry ni. ahahhaa. sbb tu cmnt banyak kali. hehehe :P

Elyzatul Nastaysah said...

saye pon gemok gak=(

Sarah Zulkipli said...

Betul! Tambah tambah lagi lelaki. OPSSS! Hehehe.

Norlida Ramli said...

tak baik la dok hina camtu..
sekali dok kutuk2 taknak awek gemok, nnt camtula yg dapat.

ingat,kita bukan sempurna.kalo cantik pun semua tu pinjaman dari tuhan je, sekali dia tarik nikmat tu, tak yah nak menyesal la..huhu

Qil_H0shi said...

ad0i.,l0nkang sungg0h mamat tuh.,semue manusie same.,xgune memilih.,bentuk bdn xkkl.,bile2 mase dye0wg ley gem0k.,

AnMB said...

mmpir kkk

Blogwalking

cik ika said...

ta bek la dowg uh..uh kire mnghina taw..