Nov 29, 2011

MY TASTE LELAKI MALAYSIA

salam....


aku nengok ramai beno mintak lelaki korea mata sepet-sepet.aku blogwalking ja mesti si min hoo.lee min hoo mu guna manderem apa wat awek-awek mesia gila-gilakan kamu wuhuuuuuuu heheh :P gurau ja.tak pasai kena saman  jap gi.

tapi bahana korea menjajahi malaysia dengan lagu-lagu depa  mmg hebat aku TAK NAFI kan lagu depa best,tarian depa best muka depa hensem aku akui tu..mesti hangpa baca sambil hanguk2 kalau hangpa baca sungguh-sungguh la~

aku juga tak nafikan kekuatan K-POP bukan aiskrim POP.anak buah aku si sepet nie haa..bukan main lagi dia menari menara meniru  bila dengar lagu  korea yang pop tu. bahana k-pop sunguh !

nah amek kau maksu poss ala2 retiss korea lagik!!...


kenapa aku tak minat korea sangat...bukan tak minat kureng~.

1. mata dia sepet  bajet mata aku bulat sangat lah :P
2.aku tak faham bahasa korea what the fish diowg cakap apa tu hehehhee...
3. lelaki korea kebanyakkan jambu2 pakai makeup geli lah........ heheheher.abis peminat korea hentam aku pasni!!!
4. aku seronok tengok tarian diowg tapi time aku nak bersenam je la.time tak bersenam aku katup TV !!

hoohoho masing-masing ada cara tesendiri aku tetap suka aktress malaysia.entah mb taste aku lelaki melayu kud....sebab kalau mengharap korea jauh sekali baik aku lupakan niat aku dan jauhkan diri daripada realiti dan angan2.nanti hati juga terluka dan TERKERCIWA huhuhu....muah

hehehe minat dato F lagi... hehehe

p/s: peminat koreaaaaa~ jangan marah ye :P

25 comments:

cik pinaz said...

pnaz nak ngamuk juga ! muhahaha !!
:D

naf. said...

yeayyy kita geng tak minat korea.hihi

naf. said...

yeayyy kita geng tak minat korea.hihi

AwieKashi said...

CWL tak payah nak korea sgt...
kat sini macam2 keturunan ada...
bugis,banjar,jawa,,,,haaa amik....
siam,,,kacukan mahsuri lagi...

#ahahahaahakx!

Gen2Merah said...

saya plak suka dengan awek2 korea yang putih2 melepak tu.... ekekekeke

kaka said...

hep hep..nie y nak dush2 wani nie..*sila takut..haha :D,acah je taw :p

Myboiler said...

jejaka melayu banyak lagi eee... :)

umie naziera said...

minat negara korea..lelaki korea sbgai tambahan..heee

Ms.Siti said...

ct memg pminat fanatik korea, tp ct pon sokong CWL dorg ni muka bole tahan la cuma jambu sket..haha

Cik tikah said...

kalau peminat k-pop baca entry ni, mesti panas. hahaha... btw, i', one of the k-pop fan :p

sea_lavender said...

wah ciri2 menarik g tu =D

ღ Nurrul said...

Adeq minat tengok citer korea ehh , not the actress of k-pop ! hehehe:)

sue perbs.. said...

haha.. stiap org ada taste masing2..

iedchan said...

Sy minat laki ala2 korean look heheh. Kene memdrem la ni. I folo u k

cik ika said...

<-- gurlfie yonghwa, jNGKEUK SUK, LEE HONG KI, KIM HYUN JOON..hehehhe..jgn jeles..<3 them !!

Elyzatul Nastaysah said...

ala..kite minat korea.obses gile.dpt2 ngn lee min ho.hehe

Juliet_iRa~" said...

xmrh geram je..hahaha..;p

msti suka lelaki mata bulat kan?kekeke

Syairani Tarmizi said...

syg, u minat dato F dah ler. bagi can dekat yg single mcm i ni minat super junior.*lalalala :p

Woofer Storm said...

no 2,3, tu sy setuju..heheee

*tak berapa suka layan,tapi kalau drama ok kot..heeeehee

cik ika said...

<-- girlfie yonghwa..hik3

hanabunga said...

aah tu la.hana pun xminat sgt lelaki korea kcuali siwon suju!hehehe

fany wany said...

tak minat lee minho =="

hawiz said...

minat gak sesetengah..cool..tp xminat sepet..ahahaa

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

sokong-sokong...haha

Oil and Gas Blog

budak penjara said...

laki korea lembik..haha