Nov 1, 2011

NIPPLE kad tapak KAKI????

SALAM....

Kejadian yang pelik jika kita baca nipple di tapak kaki rite? sooo...-_- entah..

Photo: The Sun UK
aku tengok macam ketuat ja,,,,,,,,,,tapi

kita zoooMMM lebih dekat ok! 

PHOTO: The Sun UK

Seorang wanita berusia 22 tahun telah membuat sejarah perubatan selepas penemuan nipple ketiga di kakinya. Antara satu hingga lima peratus daripada penduduk dipercayai mengalami keadaan, yang secara klinikal dirujuk sebagai tisu payudara seorang pemain tambahan.Jika ada, puting tambahan biasanya boleh didapati di bahagian atas pinggangsumber: The sun

hermmm mmg pelik apapun setiap ciptaan tuhan ada hikmah di sebaliknya :)

10 comments:

Illy Int said...

ada hikmah dsbalik kjdian. klbihan dia ada 3.. hehehe

cik wanie Lovela (CWL) said...

hahha hebat kan 3...:P

budak penjara said...

ee yg gmbr dekat tu aku tngok cam ape da..heheh

hakamah hamyadi said...

wah....ada tiga??tak sakit ke bila memijak

misTeaRed said...

pelik la....hihihi...

Chocolate said...

Do you love books?A lot?
WHy don;t you try this giveaway :D Good luck!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2011/11/october-gift-away-by-azreenchan.html

Norlida Ramli said...

hebat2..hehe

Woofer Storm said...

pelik tapi benar..

kuasa tuhan,sesiapa kita untuk menidaknnya..

Nizam Ijam said...

mcm mana nak jalan???hu2

NuR 'aQiLaH said...

adoi sakit -_-"