Nov 9, 2011

out dengan kawan2 ex stpm ( cuti sem)

salam....


semalam kita bz hari ni kita bz esok kita bz..layan je lah pic maaf lah kalau xupdte blog ye ^^

gamba kita kuar dengan membe stpm habiskan masa togther2...maaf ada gambar yg aku xedit if anda geli jgn tengok :P ( kawan2 i semua cun comei )


 muka mintak simpati nak tambah lagi...


dsrl pinjam ja kawan punya..kita xde :P

  bajet muka ustazah pilihan


 DSLR pinjam kami olympus cabuk ja..


  mine !!

 makan besar lah sangat

 member tengah cakap baca doa..


GILA DSLR ..


TESTER2!


 CUN DAK..Lama kita xpakai makeup..


 nah tekan2 bagi terang...

we naturaly naturaly :P


wayang tengok cite toyol yang xbest :P


 lady bird cantik bak kata mat lutfi hahaa..maaf la kami nie mmg gila2..
tapi gila2 kami xkcu orang ..

NEXT TIME RAJEN UPLOAD LAGI..dah malas tgu lambat sgt..nk tgk add lag fb :P

p/s: yg komen blog saya t saya komen balik..hehe..mcm biasa lahkan :P

9 comments:

Phat said...

ni CWL g merempit ni kan ;-)

Hanif Idrus Blog said...

kalau dalam gambar tgh pegang kamera DLSR..lalu siapa yang amik gambar?
Misteri?...hehehhe

elyzatul nastaysah said...

comel la awak ni CWL=)

Kazen said...

untunglaa dah cuti dah :)

Kazen said...

tak sangka lak my ip was banned to post at shoutbox nape tue? padahal bru je td cini

syahirooAhmad said...

nak cwl leh tak? hahahhaha

epoitdya said...

omeyyyy nyer ye ... :)

Nursyahira izzati Ngadimon said...

kami sukaa gambaq neh . smua high class . cun2 >,<

Qu azniza ;) said...

da lama x hang out.