Nov 12, 2011

TAK PAKAI TUDUNG DAN PAKAI TUDUNG?

SALAM....

copy gambar dari adik kita mas ahmad safwan..so korang layan  :)



p/s: setiap org ada pandangan masing2...apa pendapat  anda ? 

11 comments:

nurradizan said...

baik atau buruk seseorang tu, terletak pade diri dea sendiri. tak perlu nak labelkan, pakai tudung orang tu baik, tak pakai tudung orang tu jahat. kalau berbalik pade hukum, memang berdose kalau seorang perempun tu tak tutup aurat. tapi, maaflah kalau terkasar, orang yang dah pakai tudung tu, sempurna ke auratnye ditutup? mungkin ade segelintir tak. itu pendapat eyra saje. eyra pun lemah dalam semue aspek dan masih lagi terdedah aurat. taknak comment banyak banyak, nanti orang cakap, cakap tak serupe bikin:)

budak penjara said...

ha..jga elok2 la aurat korang tu pompuan..orang laki lutut smpai ke pusat je

AmyZana said...

hmmm
mmg x pakai tudung x smstinye jahat tp neraka itu jaminan bg mereka :/

Anak Wak Mail said...

haha,,dia perasan la yang ia tu baik??caittt!

ILA HonEyBuNNy said...

apa pun...pakai tudung tu aurat yang wajib kita tutup sebagai wanita Islam kan....;)

Prasetyo said...

Nice blog posting. I'm just blogwalking and very interesting to stop here and read your post. I like this.

But, dont forget to give us your comment into my blog ya.

Thanks for share.

Ezad Skytech said...

tutup aurat tu kan da memang wajib..:)

misTeaRed said...

takut plak baca....isu pns tue

hazwani said...

cik wanie ni umo brp ea?

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wahh . tima kaseh share ya :P)

cantekk said...

tutup aurat itu wajib. (tutup, bukan balut)
perangai baik/buruk itu dah masuk bab lain.

*sekadar pandangan =)