Nov 1, 2011

WANITA SUKA APA? SUKA DUIT :)

salam

imas photo

secara jujurnya kalau aku tak kisah laki tu naik moto ka kereta.
 KALAU ADA KERETA,KERETA MAK BAPAK DIA APA BARANG??? kalau kereta dia tak pe juga.jadi biar lah harta tu atas usaha dia bukan harta makbapak dia.

ok balik pada tajuk aku tak nak kutuk minah atas tu.aku sedar diri kita pun tak seberapa.memang benar kerana mulut badan binasa.tapi cuba kome kome semua pikir dari sudut POSITIFNYA bukan negatifnya..sebab kebanyakkan aku baca entry pasal menda nie..semua kutuk minah ni kauwww2 cakap boleh blah apa la dan serakan dengan dia...jadi aku pikir nak wat dari sudut positif.

soalan utk para gadis...jawab jujur..
SECARA JUJURNYA KORANG NAK KE BERSUAMI ORANG YANG TAK BOLEH TAGUNG DAN JAGA KORANG????
mestilah nak ada berharta sikit kalau tak da duit mcm mana nak menikah.kan???

SEBOHONG- BOHONGNYA....kalau cakap tak kisah pasal duit and bla bla bla...

"TRY BAGI AYAT CINTA-CINTA KAD TESCO TENGOK LEH TAK BELI BERAS''
what eva it is MONEY MONEY...dunia dear.kita kena terima.

nak cari bakal suami kena lah cari yang menjaga solatnya,boleh bimbing kita ke jalan Allah s.w.t dan juga berharta.....Tapi JANGAN MATERIALISTIK SANGAT..kalau nak material hang diam-diam hang sorang dah tau dah lah ...hahaha...

kadang-kadang bertindak jujur pun memberhaya ...

jadi jaga mulut anda supaya badan tak bisa :P

8 comments:

Illy Int said...

sy ta pndng duit ponn ! :)) hehehheh lama ta checkin kt sni .. skg bru rasa nk bjinak2 blik kt blog !! msih comel sperty sedia kala bblog cnik wanie ! <3

cik wanie Lovela (CWL) said...

heheh intan :)

hamzah ian said...

kenyataan.. zaman sekarang kan perlu duit..

fuuyooh said...

betul betul.. sekurang kurang nya lelaki kena ada harta.. kalau motor pun takde..apa barang.. blog pun kene ade jugak.. hihi..solat pun kene jaga.. yg penting.. hati perempuan kene pandai jaga jugak. hihi

cik wanie Lovela (CWL) said...

hamzan yes

cik wanie Lovela (CWL) said...

fuyoh price tag

cikji said...

jgn materialistik sgt sbb duit blh cari tp lelaki yg baik hati sukar dicari.

cik wanie Lovela (CWL) said...

cikji sungu!