Dec 29, 2011

Dunia Moden

salam,



first jawab soalan cwl
p/s :baca dengan nada yang sangat laju dan berombak ketika membaca soalan ini k!

KORANG ADA BERAPA GADGETS??



sekurang-sekurangnya mesti 2 atau 3 gadget that m i rite? hepon ,lapy ,iphone,n bla bla..blaaa..

aku akui dunia kita terlalu canggih sampai skg..-:
tak payah jumpa pun tak pe juz web cam,
tak payah jerit-jerit skg dah ada hepon,
tak payah susah hantar task email ada,
tak payah shoping susah2 ,shoping0n9 ada,
takpayah susah2 cari jodoh facebook ada,
kalau busan nak bersosial kampung chat ade....



soalan kedua berapa banyak laman sosial yang korang ada?
 sila tick...

facebook ❒  myspace  friendster  twitter   blog  shelfari  mylife  hi5  

p/s: sila nyatakan jika tidak ternyata di atas....bla bla bla byk betul...

tertinggal sesuatu ayat ''JANGAN LUPA FOLOW SAYA YA'' ahakzzz...

cantik tak aku lukis?? hahaha modal dulu2 bukit,matahari ,pokok bendang sungai hahahhaha...


aku juz terkenang zaman kanak kanak aku...aku rasa budak sekarang dah tak macam dulu2 lg...

dulu-dulu budak-budak mana layan social social pages nie kitaorang layan

panjat pokok,polis sentri,main kawen2 ,terjun sungai,aci kejar, wau mana ada on9 nie..

zaman dulu kini dah lain i miss my zaman kanak2 a lot..



p/s:dunia moden kadang-kadang menyebabkan keseronokan yg sbnar kian luput




8 comments:

Nursyahira izzati Ngadimon said...

errr . kene jawab ke kak ? HAHA . gadget ? lappy phone ipod psp ! tu je . HAHA . emm laman sosial ? FB n Twitter jee ! haaa !

part last SOKONG ! adek eyra umur 5 thun , main game kat FB !!! umur eyra mcm tuu eyra dok main kawen2 . kenangan ~

Ku Azhar said...

hehehe style cukup...main kawne2? :P

ascil.punye.lah said...

betul tuh.zaman sekarang budak2 tak main permainan macam kita dulu.tak cool langsung.

oh ya,aku ada facebook,blog n myspace aje.

gadjet cuma telepon buruk n laptop.

LAici KAng Ais said...

polis sentri..pehhh!!!kenangan tuh. jom main ? haha

Elyzatul Nastaysah said...

pandai nye cik wanie mwrne=)

cik pinaz said...

betul tu .. budak2 dulu main perang2 . mndi parit (berkubang) .. best sgt .. skg suma dota , poker je dp tw ..

saya_arief said...

budak2 skarang dah xmain congkak, main ipad.
hahaha.
:D

cik ika said...

huu..like2..makin moden makin mls da manusi..kn2..