Dec 2, 2011

MADU

SALAM......

gambar nie MANIS MACAM MADU TAK?

nie adik lelaki aku noooo saja nak wat macam laki bini jap...
terselah kependekkan aku.acct aku sengaja pendekkan leher aku sbb masa tu kepala agak pening :P


Aku nak cakap soal MADU bukan madu lebah yang Pooh suka makan tu.Nie madu  had tu had laki boleh kahwin banyak-banyak tu ....tau kan..kan...? lelaki bab madu-madu depa laju lah noh sokong sangat-sangat and jawapan yang akan diberi pun bukan main hebat-hebat asalkan dapat kahwin lagi.Yes bermadu tak salah dalam islam. tapi yang salah tu bila manusia tu tak da kemampuan org utara cakap ''garik'' nak kahwin lagi.tu bukan soal kemampuan dah tu soal nafsu sampai anak bini tebiaq kad rumah asalkan hari-hari dapat bersama bini muda..betuilah orang cakap CINTA TAK KEJAM cuma manusia yang tak pandai menghargainya.
kalau aku lah aku pun rasa tak rela dimadukan mana ada perempuan rela kalau rela pun mesti hiris-hiris hati dia lumrah manusia .tapi dari sudut positif boleh bermadu asalkan dia adil tapi mana ada manusia perfect yang mampu adil sbb kita bukannya nabi. kepada lelaki kalau nak bermadu pastikan anda adil ,layan sama rata jangan kahwin duk jengah bini muda buang bini tua pulak~

secara jujurnya aku tak rela bermadu har har titik sapa nak kahwin ngn aku dia kena sayang aku ja..har har ! *kecuali hal yg tertentu je yg akn wat aku rela*

macam citer ombak rindu hariss sayang izah sampai tak mau kahwin ngn mila.best ooo cite ombak rindu.
kali petama aku tengok lelaki pakai tisu tengok filem.air mata lelaki kan MAHAL? mahal lah sangat~


anak buah aku tak layan ombak rindu depa layan ombak kameriderindu...

p/s: perempuan-perempuan diluar sana adakah anda rela dimadukan coment dengan jujur! hehehehe!

redha itu iklas,pasra itu menyerah.....~ombak rindu3!

24 comments:

cik pinaz said...

mesti la tak rela .. tapi kalau keadaan terdesak atau ada sebab2 yg boleh di terima akal mungkin pnaz akan terima dgn hati yang rela :)

eVa said...

tak sanggup bermadu den.. ahhahah..

cik pinaz said...

CWL : datang lain petang ni yer :) dh siap entry baru cuma x publish je lagi :)

TiraPengemis said...

tak rela mkn madu~huhuhuhu

Diyana said...

Sejujurnya tak relaaa .

Tak rela tak rela

Norlida Ramli said...

x rela di madu. tak rela..tak rela...huhu

hyz said...

esok nk p tgk ombak rindu. nak tgk sy nanges x. kah3

L said...

nasib baik adik.. baru nk bunuh diri ja td..=0

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

Ms.Siti said...

tak rela! xmo3.. haish CWL ckp sal madu tetibe jek :p

ascil.punye.lah said...

sejujurnya tak rela.

kalau rela pon takut tak ikhlas.haishh.tak semua isteri betul2 ikhlas dimadukan.

umie naziera said...

walaupun dpt ganjaran payung emas tp rasanya xsanggup kot..

Cik Jannah said...

untunglah ada adik. tinggi tuh. hehe

cik ika said...

ceq ta rela dimadukan..biapun dpt payung emas d syurga nt..

Elyzatul Nastaysah said...

alamak!hensem pulak adek cik wanie tu.hehe=)

hanabunga said...

aaaa ombak rindu.jgnla sebut2.rasa mcm nak tgk lagi sekali :'(

Gen2Merah said...

madu itu memang sedappp... Nyummi... tapi saya pun tak sanggup kalau saya sendiri tak mampu.... ehehehe

Salam kunjung mengunjung ye.. ada masa jenguk2 lah blog Gen2Merah ye.. salam persahabatan.. (",)

Dina Ifhami said...

klu sy ? sye rela . . . hehe ^^

Woofer Storm said...

madu tu manis..hehe

*awak pendek..hahaa gurau^^

Syairani Tarmizi said...

syg, adik u umur brape? *mood gatai :p

cik wanie Lovela (CWL) said...

hahaha dik form 1 baru

nabil said...

nama je bertudung tp kalau kena madu tak mahu,siapa cakap perempuan bertudung tu baik
tp tolak sunnah nabi
ni la satu yg saya kurg minat dgn perempuan bertudung
tolong la jgn main2 dengan hukum allah

cik wanie Lovela (CWL) said...

nabil..tetibe emo...bace betul2...bila main dgn hukum.xsebut lsgung pasal hukum.madu lebah laaaa

nabil said...

saya takkan suka perempuan bertudung
bertudung pon lom tentu masuk syurga
tak sanggup kena madu???hey kalau suami awak nk kawin lagi satu??melawan???
derhaka??anti perempuan bertudung

nabil said...

"L" for you