Dec 23, 2011

PART 1

aku xpuas aty ipad aple nie gamba xcun...aku lagi cun dari gamba tu k :P perasannnn

salam,

lama giler xupdte blog tak blogwalking setelah demam dan sakit misteri kini aku kuat kembali wah wah semangat bloging.apa yang penting bagi mak ayah aku skg adalah tentang KESIHATAN aku .aku sedar depa care about aku i love u both.dan aku pk masak2 aku nak ................. ok rahsia .harinie aku nak update entry yang aku tangguh ok part 1.layan lah gamba-gamba aku suprise!!!




mis yu all serang blog korang kembali hehehehe.... :)

13 comments:

umie naziera said...

cantinyaaa..nak tawin ek?!?!hahah

emy zulaiha said...

wah baguslah dah semakin sehat leh bw smpi lebam! :p

AwieKashi said...

i know awk cun la CWL.... ^.^

#kasi sy lah...

TwIstiEs*meSti Mau* said...

comel ke???

: $

Rtp Farra Arisha said...

hello pretty :))

Elyzatul Nastaysah said...

cantiknye inai kat tangan tu.wat kn tok kite gak dear?=)

TiraPengemis said...

dah layan gmbr tue....hehehe

ascil.punye.lah said...

nak ipad=)

cik ika said...

cwl nk kawen ea?? heheheh

Qil_H0shi said...

slmt kembali.,pat0t lame xupdatel.,eh2.,kawen ke tunang ?:))

Juliet_iRa~" said...

wahh rajinnya berhenna..buat sndri...??;p

Woofer Storm said...

semoga awk sihat selalu hendaknya..amin3

#jaga diri bebaik ya..

Abg Stalker said...

kemain..hahaha