Dec 6, 2011

RETISS LAH SANGAT~




SALAM.

aku bajet muka artist terkenal TAPI~

AKU CUMA KENAI BRITNEY SPEAR JA!! nak cuba klik nie link 

Had len sumpah chek tak kenai! awat semua cina,jepun korea~

dulu ada juga orang kait kan muka aku sama dengan heliza wah pui pui persan suda~




adik mana tah tagged ..thanks adik wat akak perasan :P

p/s: be ur self lantak lah ada klone :P


awie mesti ko nak cakap ''sengal ko wanie'' aku tawu dah komen ko :P

13 comments:

Shacklesmith said...

sbb dlm database depa xdaq heliza.. tu pasai depa xboh skali n0.. ^^

ape pun wanie mmg comel!

yuyu Zulaikha said...

nak try la ^^

ascil.punye.lah said...

eh eh sama lah macam gambar heliza! =)

cik pinaz said...

haha .. sekali sekala nk perasan ^^

Anak Wak Mail said...

hye artis!

Juliet_iRa~" said...

heee wanie mmg comel!

btol la bila wat muka camtu cam heliza..heee

Nur Aischa said...

hahaha wahh mmg retis lah sis ;D eh serius gmbr yg bwh tu mmg sama dgn heliza! hee

umie naziera said...

woo,dah retiss kitew

Syairani Tarmizi said...

wahh.bangga dapat kwn ngan heliza helmi.hehe. comel la dear :)

msredcheesecake said...

Org kata muka misha omar cam muka saya....hhaaa....

Iqah QaQa said...

betul la ada iras,
Qa pn ada cakap gak, tp dlm hati je la tak teluah..hhee
tp harini nak luah kan..
ada iras heliza sket lorr..

cik ika said...

haa la..da mcm helia da ika tgk cwl..:)

K O R I E said...

meh nk tgok muka sikit.. ada mcm britney spear dak~

huhu.. boley jd iklan komersial nie ;p

hehe