Jan 17, 2012

WORDLESS wednesday : aku merasai ketuaan yang extreme... -_-

salam..........






aku malas membedak2 mahupun melihat pic wat kali ke 800 ratus juta....
aku dah nampak garisan halus kedutan di dahi bla bla...

AKU DAH TUA

adakah ini tanda-tanda aku patut kahwin sebelum saham jatuh...hahahahahah :P

19 comments:

widiea azira said...

dah sikit sikit tua la tu kan..haha sabar2..

msredcheesecake said...

Ye ke? Tak nampak pun ..... Hati biar muda... Hhee...

KaK LimAh Si SupiR said...

kawen laaa cpt2 :P

Ms.Siti said...

kawan cwla mcm my lect je, ahaxx
tak tua haih.

Edy Fee said...

ape lagi...cepat2 la tempek krim.hehe sabo je la

Edy Fee said...

sempoi lagu.heehehe

~sHiDa dAn sAfUaN FaMiLy~ said...

hehehe
lawak.. umo muda lgi dah kata tua.. heeee

cik ika said...

tetap comel gak..hee~~

Anak Wak Mail said...

pakailah kosmetik yang ada anti-ageing..kah3x..;)

eRza farEeha said...

nmpk aet muda je tuu..haa..ap lg p kawen keyhhh..jgn lupe jemput ye..:)

shahrazali said...

kahwinla cepat2.....bertambah rezeki nnti....hehe..

aizadalias said...

selamat hari tua..hehe ;p

Zaza Fakharuldin said...

hargailah ukhuwwah ituu

Ainn Hazwany said...

hahaaa. mana ade kedutan. effect cahaya je tu. *selalau cakap macam ni demi menjaga hati sendiri. hahaha:)

TiraPengemis said...

muka sama...

cik pinaz said...

ala , pakai la safi rania gold . heheh

Azree said...

Ingat nak kata bertaubat ker, rupanya nak kahwin~ :p

Cepat cari calon.. ;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

klu dia x suka kita, xkn dia trima kita kan :)

Nelly The Strange said...

akak muda lagi .
:)