Feb 14, 2012

Pagi-pagi dah chat SAWAN

salam...

aku bangun2 pagi dapat mesej chat jiwang bagai....aih..pastu MAKI2...
tu aku malas aprove budak2 lelaki.kadang2 had umo 18 pun nak kacau aku.aku dah 20 tahun la....
cuba lah pagi2 bagi aku rasa tak rimas and unfriend owg byk2...
bkn lah aku rasa aku hebat ka apa2..bila aku xjawab tiba2 ada maki hamun aku....menyumpah aku bagai.

SORI AKU BUKAN STOCK PEREMPUAN KAKI LAYAN BANYAK2 LAKI.pas tu caple banyak2 ..pas tu keluaq ngn laki sana sini.pegang sana sini..memey bukan aku r...

antara mesej pagi2 bagi cwl rimas ..dan 3 org nie pas tu marah2 cwl...sedih hati ku.cwl ckp baik2 ja...
tapi ada yg mintak maap.jgn risau cwl bkn jenis pendendam sentiasa mmaafkan cuz i'm not perfected too..





cwl malas nak paste ayat maki hamun tu.so baca ayt sweet masa nak tackle dah la :p



Tak cwl bukan tak kawan dgn laki or cwl ANTI ada je kwn laki2 cwl yg cwl closed.tp hanya kawan lah.
lebih dari tu cwl  TAK bersedia lagi nak bagi kotmitmen cukup lah dulu hati ku dipermainkan ci wahhh ayat jiwang  :P...kawan2 lah dulu.jangan bila kita reject maki hamun tak seronok lah kan.kawan dulu kenai2 dulu itukan lebi baik. orang kata ''how can we be love if cannot be friends'' ...kan kan...so pagi2 jangan musnahkan mood cikwanielovela...harap  memahami.THANKS...KALAU dia baca bagus lah mmg nak bg dia baca ...jangan mai2 maki2 cwl ja...sy pun manusia biasa.jaaa.so aku harap masalah nie tak timbul.byk lagi bunga,aku bkn hit hot pun.ada g cun2 belaka kd luar sana and ada yg g baik.mula nak menyanyi lagu alif satar..memey xade wanita spt aku ..alalalala....

sebenarnya i dah ada boyfriend....nie la boyfriend i...<3

byfriend aku mmg suka makan,,,,tgk dia makan cendawan cmna hahahah comelkan :P

p/s; LEBIH baik kita berkawan dari kita BERCAPLE tapi kita putus di tengah jalan kan.....

7 comments:

umie naziera said...

jenuhla awk layan boiprenn awok y kuat mkn tu yerr

Nelly The Strange said...

ini tackle cara lama ! haha

AMALINA YA'AKUB said...

boyfrend CWL lagi hensem la... patut CWL x nk org lain dh..

nuyui a.k.a miss YUI said...

stok gatal2 tu semua..

Ms.Siti said...

tak payah nk layan sngt org cenggitu.. kalau nak masuk meminang terus..hahahah

Edy Fee said...

sapa pulak yg kata mcm tu.hurmmm
rilex2..jgn marah2

aisya said...

comelnye bf cwl! hehe