Mar 30, 2012

Definisi sahabat

salam...
 nak bg sumthing kad sini diaowg pangi scha ...cuz my ramai nama wani :P



mesti korang stalker blog aku tapi aku tak update tak coment blog korang.maaf la bz sgt.ni pun curi2 masa update agar nufnang aku, dapat memberi wang saku padaku wah.....thanks korang yg dtg golek2 blog aku muaaah itu sahaja ku mampu ku kata... <3

sahabat?

sahabat adalah berbeza dengan kawan hehe...paham dak? SUKA suki punya definisi ja cwl nie kan kan hehe...
SAHABAT nie sebagaimana korang bersahabat diwaktu susah senang ..jika diwaktu senang je tu KAWAN...bkn sahabat.so carilah sahabat bukannya kawan.kerana sahabat sejuta dalam satu kalau anda dapat anda bertuah...

biasalah  sebelum mendpat sahabat adalah kawan~
tikam,ditikam mcm2 so.....be pro darling...pandai2 cary u self dimanapun kamu berada ok.
yang baik kamu ikud yang tak baik pandai2 lah kamu kamu :)

hehehe nak cite sal my sahabat at uitm puncak alam... 2 GADIS SENTIASA BERSAMA AKU DIMANA JUA kecuali waktu kelas kerna LAIN kos hehehe...targis dak..? hehe lu pk lah.perghh...apa cwl merepek nie..merepek2 nilah juga korang bacakan kalau tak masakan metro leh jadi paper kebangsaan popular habis mapulus kan....


the comel girl witme nie nama dia ridhwan eh...hehe ridhwa nama glamer RID (tamak) dia baca habis dia cekik aku.nice comel sweet .jangan biar beliau berkata2 manja sbb t anda akan jatuh hati kepada beliau muaheheh<3 love her much333....

the coolerrr giler kentang i penah jumpa the cute one very confident what eva  she step perghhh aku suka ...dia panglimawati yang gagah masa MDS no matter if ramai minat dia dah lah cute kan kan...wewiit..lebih lanjut add lah fb dia noor alwani @ cik garam muahehe....

 drama sebabak...( lebih jelas klik tumbuh besar ) :P



lantas 3 sahabat makan sehingga bertukar menjadi ninja keropok yg kuat bye..( sbnrnya aku xda idea aku bukan kartunis wei jangan expect lebih daripada nie heheheh...).STOPP MERAPU aku tawu korang tak berpuas hati dgn jalan cerita mahupun NAhuunya...tapi layan je lah hahaha...


ok bye....



p/s: i will melawat u back <3 salam syg cwl

13 comments:

Jokeonsalo said...

Semoga kalian berjaya dunia dan akhirat...
dan Semoga persahabatan kalian berkekalan.

Saya sayang Ridhwa Huda saya :')

-ImranAzman-

Qa said...

semoga persahabatan kekal abadi :)

chemay said...

comel2 je korangggg
<3

Ihsan Arifin said...

selalu tergelak bila kawan kawan bergaduh berebut nak jadi best friend si fulan bin/binti si fulan. haha

widiea azira said...

org cakap kawan yg tdo sebantal tu pn x bleh d anggap sahabt lg. .jadilah sahbt yg baik jika ingin memiliki shbt yg baik.haha btw semoga persabtn kalian kekal akhir hayat.

teha said...

seronok jee tgk gambar korang ! :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehehee mimik muka korang semua menjadi kat komik tu..hehehehe :D

Phat said...

seronok beronok ronok nampak nya CWl ;-)

HeNRieTTa JoSe said...

miss my sahabat too....huhuhu....

AwieKashi said...

sedih...
orang pun baru berpisah ngn kawan2...

Woofer Storm said...

aku punya sahabat,.namun syg bila sahabat aku cuma datang dan berlalu pergi begitu saja..ermmm

slmt mlm wani^^

KaK LimAh Si SupiR said...

yeahhhh..akhir ny dpt jgk lawat sini setelah sekian lame xdtg :P

TiraPengemis said...

olololo...sweetnye dgn kawan2 die...hihi =)