Apr 20, 2012

Balik rumah hoyeee.....

salam...

setelah sekian lama di uitm puncak alam gua mau balik dowh dowh....dodol... :P

muka eksited sambil lepaking dibilik kawan saya..yg serba kosong hahahah.....




aiii rindu rumah...
rindu mak masak apa..
rindu adik2 kakak abe2...semua rindu...
dalam perjalanan pulang aku membawa buah tangan kek cokelat to my family..wuhuhu..
dalam pejalanan balik juga aku membawa buku serta assigment aku yg bertimbun best kan dengar..
dalam perjalanan balik juga seminggu ni aku nak prepare tu final.wlpon lambat lagi....
dalam perjalanan balik ni juga aku nak jumpa cikgu2 yg tersayang dan kawan2 ku...
dalam perjalanan balik ni jugalah aku nak balik wooooiiiiii.OK fine sentap.

dalam perjalanan balik ni juga aku bakal rindu housemate and dak kelas ku yg cantik ,hensem dan GAGAh... abaikan ayat tadi :P







ok bye uitm pucak alam jumpa pas seminggu nie..yerrrr

6 comments:

ascil.punye.lah said...

yeah dah cutiiii!*aku eksaited lebih.

Ainur Hamzah said...

wahhh. uitm puncak alam :)

Norlida Ramli said...

weee..syokla holiday noh =)

TiraPengemis said...

cuti jugak~~~yeayyyy

AwieKashi said...

wah...dah ada gambar kelas maaaa...

BlueiceButterfly said...

~seronok bercuti..hehe