Apr 26, 2012

THE CAT and CWL

salam,


cuti midsem nie cwl tak keluar pi mana-mana pun may be jumaat nie baru nak besuka ria bersama akak tercintaku .Dia cikgu so bz tak masa nak bersama cwl tambah cuti midsem cwl pada hari sekolah memey sangat tak kena. sedeh pilu keseorangan so cwl decide bersama kucing tersayang ...'' chamelion bobs'' miaw miaw.....dia asyik makan tido makan tido...sentap aku sebabnya ibarat macam aku makan tido makan tido cuti mid sem ni....ek eleh cwl ko cakap cuti mid sem ni macam cuti setahun je kan padahal seminggu je pon...kan

aksi bersama kucing saia.....





booooo,,,,,,tapi respond kucing sleep ...

 

sleep together-gether.... <3 omg sweet my cat but not me..eraser my face...plzzzz



main sorok2 wit kucing yg no feeling...


reupload kebahagiaan kami...



BAI...


sayangilah whateva haiwan peliharaan anda..

p/s: betul ke fakta kucing mendoakan tuannya ?????

12 comments:

Iqa Zulaika said...

wah cute nya kucing.. sme la kita. peminat kucing..

cik ika said...

ala tomey2..heehehhehe

aisya said...

xboleh blah kucing tu.. buat mcm mane pun tdo lagi..

pernah jugak dgr mcm tu tp wallahualam la.. huhu

ascil.punye.lah said...

awww i takut kucing! eh eh gedik le pulak cara komen aku nih.
pasal fakta tu tak tau lah.

Umie Naziera said...

saya pon ada dgr,kucing mndoakan tuannya yg bebudi kpdnya =B
but apa2 haiwan pon kita kna sayangi kan kan

♔Lady Ainaa♔ said...

comeynyew kucing sis tu....geramnyew, manje btl..bkn nk bukak mata..hehehe.. 5 love cat so muchhh

tirahzairi said...

baiknyeee die dgn kucing die kan~~~hehehe...

BlueiceButterfly said...

~eh2..comelnya..boleh tidur sma2 >_<

akuamir said...

amboiii,, kebahagiaan terserlah disitu,, :)

ZaroL said...

Aumm Aumm..Meowwww~

cici tembikai said...

ada ustaz pernah cakap macam tu . katanya kalau kita bawak balik dengan haiwan kesayangan nabi tu , dia akan doakan kita kat akhirat nanti , =)

❀Hanim_RosLan❀ said...

kucing jantan ke tu/