Jun 2, 2012

alangkah indahnya universiti sebelah rumah

salam...


nak balik uitm suda...malas tak terhingga...harinie tekad makan masakan seperiuk nasi mama...
mama.tak mau balik .angkah indah uitm sbelah rumahku....damn benda bodo yang aku bayangkan sekarang ni.napa aku tak fikir mak aku keja fellow uitm ka har3....damn again...makin merepek aku fikir.


seminggu di taiping bawa buku semua subjet pas tu tak baca awesome tak?

seminggu di habiskan dengan makan tido makan tido recover luka dalaman otak selepas test dan quiz selain daripada simpan tenaga untuk final...ayat nak memuaskan haty tak baca buku seminggu.muahaha

esok ku kembali ke tanah tumpangan puncak alam bye tepeng see u later,,

 kad tepeng besar ke kecil boleh main ini...wee...






k i balik dulu....

p/s: wuhuhu ramai kutuk minah tu...depa kata dia mulut puaka..damn apa pon tak terkata.rupa2nya ramai tak suka ....cian pulak.hermmm TAK NAK MASUK CAMPUR....



Lebih baik judge diri sendiri dari judge orang lain. Orang benci nanti. =)

4 comments:

Juliet_iRa~" said...

selamat teruskan perjuangan..

mcm tu gak ira rs bila setiap kali lepas cuti pnjang kena blk kolej..hihihi..stress kan..

rs nk bw 1rumah kalau blh..haha..

good luck final :)

Umie Naziera said...

babaii,study elok2 yerr ;D

saffiya_aleesya @ echa said...

slm kenal tau..singgah n follow sini.terima kasih sbb sudi singgah blog saya ;-)

❀Hanim_RosLan❀ said...

comelnye awek payung tu...