Jul 31, 2012

Salam Ramdhan- dari peminat tegar hello kity

salam,

Ramadhan kita berjumpa lagi hope kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna....
apa yang akan jadi sepanjang bulan ramdhan ni kita tak tahu hargai je la setiap minit.jangan bazirkan.
ramdhan kali ni mcm selalu bersama2 keluarga bertaraweh bersama2..HAVEN gila...bukan bab makan haven but part solat jemaah....

part pi pasar ramdhan budak ni laju....

abaikan budak ni.....dia p pasar ramdhan tak beli apa-apa pun..jejalan saje katenyew....


ok back to story.....

 barang siapa tak hafal niat puasa aku dah tempek segedabak ni ....HAFAL laa..


p/s: jaga diri baik2......tq 4 comment.


8 comments:

zacky786 said...

hee :) thnks .. jage diri baik2 gak

nurdani said...

bulan puasa ni saat2 yang kita nantikan. sebab dia punya feel tu lain sangat. best.

Aishah Jahirah said...

selamat menjalani ibadah puasa...;)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe salam ramadhan

aReLaN said...

salam ramadhan!!!

Qu azniza ;) said...

haip..posa penuh stakat ni? hikhik

tirahzairi said...

selamat berpuasa...pg td xbngn sahur...sobssss :'(

Hani Shaklee said...

selamat berpuasa..