Sep 14, 2012

raya di puncak bersama awek comel

salam.....


tadaaaaaaaa.....raya yg ramai sangat....sampai nak amek makanan pun takut..naseb jumpa datin...alaaa yg alahai datin ..a.k.a kak najah bFF fatin liyana...dia selamatkan cwl.thanks eh daten...



    there r amazing.. cuma ana je tak de my rumet tu kawan ana izaty korea and lily lala yg nakalllll!
dia updte fb cwl tulis saya cantek hari ni nakal nakal dia ni! tudung pink tu....eiii



 napa panggil dia zaty korea sbb dia suka korea.muka dia cam yuna kan kan...
pas tu dia suka menyanyi lagu korea and rekod kad webcam makeup mcm korea alalala comeinya...tapi cian laptop dia kena curi..



in the end kitaorg balik sbbnye xde tmpt best nak amek pic..


lastkali org tegur kad kata MAKAN BANYAK....

malunyaaaaaaaaaaaa~

3 comments:

misz sheyla said...

selagi boleh makan..kite makan..huhu

Everything's Everythings said...

wahh Yuna versi melayu xD

caliph shuriken said...

muka zaty mcm anak kacukan ^^