Nov 5, 2012

kisah benar: DIARI AWEK untuk Kekasih yang tak setia

salam..

malam ni tergedik-gedik nak updte entry tertanguh.. .:)

aku bukan stalker tapi terstalker.....
kisah seseorang nak kata aku kenal pun..al maklum dia hOTS beby di fb sekali upload pic....em liker!!!
so...aku dpt tawu dia meninggal..
dia free hair,cantik comel..tapi aku tawu dia baik sbb dia penah berniat nak berubah tapi Allah s.w.t lebih sayangkan dia...

cuba nota terakhir copy from arwah blog...


sedihkan...
bila aku stalker blog si arwah aku tawu dia sangat syg kan lelaki tu :)
sbb tu aku rasa perempuan lebih setia berbanding lelaki but not at all t ada yg marah i...miaaaaaaaw!

so when stalker stalker aku tawu lah boyfriend dia and dia punya blog...and the boyfriend
aku agak kesian simpati dgn si boyfriend in the PERMULAAN...
aku ingat tahap kesetiaan dia sama macam si awek ni.aku kenal pgai si awek ni 24 update pasal pkwe dia...
sayang kan ...

Tak sampai beberapa hari si LELAKI dah ada ada awek BARU..
bai ,dee awek baru relax2 la..smlm lu sedey hari ni awek baru..
so..aku dah tak kesian kad mamat ni..
aku kesian kad arwah..
mmg dalam nota perempuan tu suruh teruskan hiidup tapi aku rasa bkn terlalu cepat pegantynya.
perhhh aku emosi pula....kacau2... hahahha

aku faham perempuan nak lupa lelaki dia penah syg take time...
lelaki pun ada yg take time if dia betul2 sygkan pmpuan tu la..

PERSOALAN...siapa setia ni???


apa yg termampu aku doa arwah ditempat dikalangan org beriman -Alfatihah


4 comments:

nurdani said...

cepatnya ada pengganti.huhu.

Aishah Jahirah said...

kita pompuan msti la ckp pompuan lagi setia,tp kalau lelaki mesti diaorg ckp diaorg lagi setia...apapun al-Fatihah untuk arwah....

syakirah izwanie said...

Fuuhh, tension nya baca. Saya nak bunuh lelaki tu boleh? Geram ni. Eiiiii, semoga rohnya di cucuri rahmat. Amiin (:

HAJAR said...

Wuu..Sedih pula baca kisah dia ..
Cepat je jumpa yang baru .
#Al-fatihah utk arwah..