Jan 21, 2013

Ibu Collagen Gred AAA RM25 only


salam....

harini cwl nak tambah lagi satu rahsia macam mana nak dapat kulit halus mulus...
ramai sangat tanya selain produk pencuci muka yg berasid dan beralkali...cwl amal produk yang semula jadi iatu ibu collagen a.k.a rumpai laut...rumpai laut??
kad sini cwl menyerta kelebihan dia so baca sendiri...


cwl ada jual gred AAA berwarna purple PRICE  RM25 tidak termasuk postage.sepatutnya harga Rm35. BUT  cwl give diskaun .juz nak tolong kita2 yang ada masalah kulit bukan nak untung sangat.




 korang kalu beli Gred A yang warna kuning sampai RM25  kan.. bayang kan gred A TU ramai yang pakai berkesan apatah lagi Gred AAA. TRIPLE A.means 2 kali ganda berkesan rite??


RUMPAI LAUT KERING SABAH.(PURE COLLAGEN SEMULA JADI) TERKENAL UNTUK KECANTIKKAN KULIT DAN UBAT DIET SEMULA JADI! 100% SEMULA JADI! TANPA BAHAN KIMIA..... 




KOLAGEN MENTAH~ DARI SUMBER RUMPAI LAUT
100% asli, belum diproses, bebas kimia/racun, pewarna, pengawet, steroid, perisa

* PERNAH DISIARKAN DALAM RANCANGAN NONA AT TV3 20 MEI 2012. DIKENALI SEBAGAI “SARANG BURUNG LAUT” OLEH MASYARAKAT CINA.




KHASIAT


~ COLLAGEN dengan 10 kali ganda lebih hebat khasiatnya dari sarang burung layang-layang yang berharga ratusan ringgit utk 1 hidangan...


~ KALSIUM -37 lebih tinggi dari hati ikan


~ PH - bernilai 7,6. . mencerah, menegang, melembab dan menghaluskan struktur kulit. . mencerahkan pigment, parut dan kegelapan kulit. . mencegah dan mengurangkan kedutan(awet muda). . menganjalkan kulit, punggung & payudara. .mencegah dari keguguran rambut, kuku rapuh & rambut putus. . menguatkan dan menjadikan rambut, kuku lebih bersinar. . mengurangkan masalah kulit berminyak/kering/jerawat & pelbagai masalah kulit. . meningkatkan sistem imunisasi badan dan melaraskan berat badan. .membantu badan(perlu minum banyak air masak), antibakteria dan memudahkan pembuangan air besar(sembelit). . mengawal tekanan darah dan hypotension. . menormalkan fungsi kelenjar tiroid dan menghapuskan neftritis, arritis, basal. .

Baik jg utk mereka yg mengidap sakit tulang belakang & sengal2 badan kerana ia mampu mengisi rawan antara sendi,menguatkan tulang sendi & legimen. .

melembutkan tapak tangan dan merawat tumit kaki yg merekah. . mengangkat kembali kulit yg kendur dan mengeleber. .

Kulit kelihatan kemerahan, tegang & glowing. . menghilangkan black circle dan eyebag. .

Mengetat, menguat&menganjalkan vagina

Bagi ibu-ibu mengandung,amatlah digalakkan untuk mengambil 100% Pure Collagen ini. Agar bayi dalam kandungan bakal mendapat kulit yang gebu dan sihat (berdasarkan sukatan yg ditetapkan)....

Jom Baca Kelebihannya Pula!!!!


• Melaraskan BERAT BADAN dan HORMON, peningkatan PAYUDARA


• Anti-bakteria, membuang TOKSIN


• Menghilangkan SEMBELIT


• IODINE YANG TERDAPAT DI DALAMNYA DIKATAKAN MAMPU MEMPERBAIKI FUNGSI 

KELENJAR THYROID SEKALIGUS MENCEGAH PENYAKIT SEPERTI GOITRE (KELENJAR THYROID MEMBENGKAK).

 Mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension

• MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN dan MENEGANGKAN kulit serta PAYUDARA (anti penuaan)

• Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)


• Menormalkan fungsi kelenjar tiroid


• Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT, mengurangkan KEDUTAN, TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT


• Membantu meningkatkan METABOLISME


• Meningkatkan fungsi stomatch


• Membantu menghapuskan nefritis, Artritis, basal


• Menguatkan saluran darah, meningkatkan penyakit sendi, kecacatan kolagen, darah badan dan purpura haemorrhagica


• Meningkatkan PEREDARAN DARAH, dingin dan mencegah sakit bahu


• Berkesan bagi orang-orang yang telah sarcoma atau TUMOR


• SLIM UP abdomen dan PUNGGUNG anda, melembutkan kulit dan mengurangkan sakit pinggang


• Mencegah ANEMIA


• Mengisi rawan antara sendi, menguatkan tulang, sinews dan ligamen serta lebih rendah sakit belakang dan sebagainya




KAEDAH PENYEDIAAN A


1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
2. Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman, (paling bagus rendam 2-6 jam aje agar
khasiatnya x berkurangan,tapi agak berbau sikit...)
3. Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan
4. Campur dengan 2.5 liter air kosong  ke dalam periuk untuk direbus
(kalau nak keras mcm agar2 kurangkan sikit air)
5. Selepas mendidih biarkan ia sejuk sebelum ditapis & diletakkan ke dalam bekas, simpan dalam peti ais (stok untuk 4 minggu) – simpan segumpal kolagen mentah sisa dr tapisan tadi (seperti agar2) dalam bekas bertutup ke dalam peti ais untuk dijadikan masker

Cara Pengambilan :
1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur – sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)
2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - boleh juga dicampurkan dengan sunquick/air buah
3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)


Cara Membuat Masker :
1. Cuci muka 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas
2. Sapu rata gumpalan kolagen tadi di muka (sangat bagus dibuat setiap hari)
3. Biarkan lebih kurang 15 minit atau boleh juga dibiarkan semalaman sebelum dicuci

air rendaman semalaman rumpair laut ni jgn dibuang ya...
- boleh buat rendam kaki lak utk hilangkan rekahan... pastu baru buang..
- sapu kat kepala, biar kering sebentar, bilas.. utk masalah kelemumur & rambut x berapa nak ada..
- sapu kat kulit tubuh ala2 lulur.. biar kering jap then bilas..

KAEDAH PENYEDIAAN B

1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali
2. Rendam kolagen mentah yang telah dibasuh semalaman
3. Buang air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan
4. Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dalam periuk untuk direbus
5. Masak dengan api yang perlahan dalam 30-45 minit. Kacau sehingga hancur. Boleh juga dicampurkan dengan gula batu atau ginseng
6. Biarkan ia sejuk sebelum diletakkan ke dalam bekas dan disimpan dalam peti ais

Cara Pengambilan :

1. Waktu terbaik ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur – sebelum sarapan & sebelum masuk tidur)
2. Ambil air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas - lebih elok dimakan begitu saja
3. Sebelum minum tu baca Bismillah & Selawat =)
4. Jika masak kolagen tanpa mencampurkan dengan gula batu atau ginseng, boleh juga dijadikan sebagai masker

IBU COLLAGEN 

sangat bagus kepada sesiapa yang ada masalah kulit jerawat dan sebagainya hanya sapau seperti masker muka insyallah akan dapat mengurangkan jerawat..lelaki perempuan dua2 boleh guna .insyallah dengan izin allah.



SAY GOOD BYE TO JERAWAT~



copyright :para pegguna ibu collagen..



cwl sendiri pun guna nya dengan adik lelaki.... dia ada masalah jerawat juga .

then alhamdullilah dia pakai tiap2 hari wat masker kulit dia skang sangat lincin.




                             this all my beautiful rumit yang mencuba ibu collagen... <3


jika berminat pm di FACEBOOK IBU COLLAGEN KLIK

 AND BUY TQ

2 comments:

combi said...

bise minum aer aje..huhuhu

AwieKashi said...

apa je lg boleh guna pakai?

#im back!