Apr 15, 2017

HARO BEAUTY CARE (SKINCARE) ORGANIC! HOMEMADE!

Dear everybody, 
update blog again today I nak review 1 skin care yang safe or all type of skin! Yes is from HOMEMADE! Ingredients certified ORGANIC! and from Malaysia.. The product adalah jeng jeng jeng HARO BEAUTY CARE!

beautiful packaging, roses pinkish gitu and ada KKM! founder by Hanim Roslan. Macam mana dia dpt nama HARO? HANIM ROSLAN.. Paham tak?

back on review
sebelum tu throwback my face

ok yes itu saya, bukan puberty hit me hard but tudung biru tu few year later muka saya berparut ber jerawat ,bermacam2 masalah. walaupon ketika itu saya dah Makeup. ULANG SUARA,saya dah makeup $$$ :-)
The white face the latest picture after 1 year I guna HARO BEAUTY CARE.
First product yang saya guna dari haro adalah
        ........SLEEPING MASK........
dulu2 dia dlm container skrg upgrade in tube for more hygiene
 
ok ni texture sleeping mask mmg wani guna yang ni sampai now haro ade byk item.
ni soap haro yg super organic super HOMEMADE. 
Kepercayaan saya pada product di luar jangkaan, walaupon kesan dia tak secepat product 3 hari dah putih tapi dia punya for long term effect mmg super amazing.

my skin perubahan super ketara just lekuk2 jerawat need more times.

High recommend this product,sehingga saya dari dropship terus jadi Stokis perak.

For nak jadi agent atau nak beli direct wasap saya 0142568121

or check out at pages link bellow.

https://www.facebook.com/Harobeautyhqperak/

saya akan review each item

TO BE CONTINUE....MMMM



No comments: