Jun 19, 2017

Episode Akhir Andainya Takdir Tv 3

Hai salam,


ok watak syukri yahya ni 5 star, bakat lakonan dia dari 7 hari mencintaiku hingga andainya takdir mmg tak boleh lawan .Mmg feel habis aku tengok syukri yahya berlakon..

paling gerun bila dia marah rasa nak lari beterabur ja kan. haha. pi terawikh pon org duk becerita. tapi dalam cerita mmg wujud penyakit mental macam ni.

Hopely ending akhir andainya takdir memenuhi cita rasa semua peminat #AT

Tapi cuba bayangkan jika Fattah Amin berlakon watak utama dalam Andainya takdir?


ceee komen uols rasa? berjayakah

1 comment:

C i k R e n e x said...

Ending yang menarik dan puas hati sebab tihah dah terlepas dr suami yg cmburu buta.huhu

Emm xtaw la kalau FA bawak watak ni menjadi ke x. Huuuu